1 gympasset efter förlossning

Snart 7 veckor sen jag födde dottern, och nu känner jag mer än redo att ta mig till gymmet igen! Var och köpte nya träningskläder häromdagen som jag känner mig bekväm i..
Gick upp en hel del under graviditeten så behövdes lite nytt.

Ska bli spännande att se hur det går. Var ju ett tag sen man var där.. sen har ju kroppen massa ”konstigheter” för sig nu när man ammar också. Typ svettas och har sig. Läste någonstans att det är som att vara i klimakteriet att amma.. 😛 men men. Svettas fÅår man ju faktiskt göra på ett gym..det vet jag. Är bara det att jag inte är van att min kropp gört. 🙂 Kunde träna 50 minuter innan förlossningen, utan att svettas synbart.

Så nu sitter jag här och är pepp på att åka iväg till gymmet.. men måste vänta in att dottern ska vakna så jag kan mata henne precis innan jag drar.

Kommentera

