2014 året då det händer

Nytt år och det känns otroligt skönt att bebisen fortfarande är kvar i magen 🙂 Ingen höjdare att fylla år typ sista dagen på året.
På tolvslaget gjorde jag och sambon highfive och pustade ut 🙂
Blev såklart ett lugnt firande detta år iomed min bf som är om 8 dagar.
Förrätt: skagentoast Varmrätt: Oxfilè potatisgratäng sås sallad Efterrätt: Hallonpannacotta Mums! Till detta vart det alkolholfritt rosè för min del.

Längtar efter våran bebis nu.. och vi ser fram emot att bli föräldrar till våran skapelse. Har inte så mkt annat i huvudet just nu..iof så har varje dag sedan beskedet i våras innehållit tankar på den lille. Inte många timmar som har passerat utan att jag slagit det växande livet inuti mig en tanke. Äntligen är du snart hos oss! Känns ofattbart. ❤

Kommentera

