Foglossningsvärk?

Min graviditet hittills har verkligen varit hur bra som helst. Inte illamående en enda dag, eller några andra kompikationer.
Att jag är täppt är såklart jobbigt, men inget att klaga över när man hör/ser hur andra gravida kan må i den här veckan..
Men nu senaste veckorna har jag haft ganska ont i svanken. Vet inte om det kan vara foglossning.. och har inte kunnat avgöra om det blir bättre eller sämre av om jag rör mig eller inte. Hursomhelst så har det gjort ondare nu senaste dagarna.

Vill ju fortsätta kunna träna!! Och har svårt att tro på att det skulle bli bättre i svanken av att inte röra på mig.. men jag vet att det är det rådet man får.

Funderar på att skaffa ett fogbälte, men hjälper det verkligen??
Annars så är nu det mesta till bebisen köpt 🙂 En babysitter har vi dock inte skaffat än ! Men snart ( om jag känner mig själv rätt) 😉

Kommentera

