mammavinterjacka check!

Eftersom jag kommer vara höggravid mitt i vintern så har jag kollat runt hur utbudet ser ut på vinterjackor för oss gravida. I affärerna är det då extreeemt dåligt måste jag säga. Allt kanske inte har kommit till butikerna än..jag vet inte. Men vad jag vet är att jag fryser i mina nuvarande jackor som jag inte får igen dragkedjan på 😉

Hittade en fin på nätet. Så för en gångs skull så tog jag mod till mig och beställde över nätet 🙂 Brukar föredra att handla direkt i butik där man får känna klämma prova osv. Beställde den i förrgår- och idag är den redan här hemma! Gick snabbt- och det bästa av allt- Jag älskar`n! 🙂
¤ Jätte mysig krage ¤ skönt material- känns som det verkligen är bra kvalitè! ¤ smart extra kil som smidigt kan sättas dit när man har stOr mage ¤ dragsko-snörning under mage och längst ner på jackan – för att forma den som man vill.

Här finns bild och info

Kommentera

