Ny vecka!

gravid v 23

då kliver vi in i en ny vecka!
Börjar känna bebis mer och mer på dagen ( inte bara på kvällen när man sitter/ ligger still)
Såå mysigt!
Hen är med mig på dagarna i skolan och får höra på lite föreläsningar inom folkhälsa för barn och unga 😉 Kanon jue.

Annars mår jag bra! Lite ont i ryggslut ibland är allt jag har att ” klaga” på.
Tror jag har vatten i benen, får världens märken efter strumpor och dyl trots att de inte sitter hårt, men det är inget som stör eller gör ont, ser ju bara ut som jag är några size större 😉

mage 5 aug 003
Denna bild är tagen för en månad sen. Lite skillnad är det allt 🙂

Kommentera

