Brio Smile!

brio_smile_

Wow! Är på galet bra humör eftersom jag precis varit och fyndat en Brio Smile!! Vi bestämde oss ganska tidigt för att det var just en Brio Smile vi ville ha.
Vi hade tänkt att köpa en fabriksny, men nu sitter vi här med en begagnad i nyskick för en billigare peng! Man får inte vara dum 😉
Sen jag kom hem med den så har jag gjort rent varje millimeter på vagnen tror jag..hihi. Bebis ska ha det rent å fint såklart ❤
Provkört, och lärt mig vagnens finesser har jag också pysslat med i ungefär 3 timmar. Haha. Kan inte riktigt sluta.. Just love it!

Det blev en svart. I priset så ingick även mjuklift, babyskydd,myggnät, regnskydd och en enklare variant på skötväska.
Det bästa med babyskyddet är ju att det enkelt används i Smile´s klicksystem. Pefekt om man man vill klicka dit den på vagnen pm man ska in och handla exemplevis och bebis sover i bilen.
Andra saker som gjorde att jag valde Brio Smile är den mega stora sufletten! Här behövs det inga filtar och grejor som hänger å fladdrar för att få skugga på barnet. Sufletten på Brio gär nästan ända ner till liggdelen!
Att den otroligt smidig och lätt i vikten är också ett stort plus!
Svängbara framhjul som med ett enkelt tryck blir fasta. Det kan vara bra att använda sig av den funktionen när det exempelvis är lite bökigare terräng, som grus eller snö.
Brions lufthjul är tjocka och har därför inga problem att ta sig fram i snörusk enligt dom som hunnit provat det. 🙂
Gillar även att vagnen är hög. Barnet kommer närmare, och man slipper stå helt krokryggad så fort man ska kolla till sitt barn.
Varukorgen på vagnen lär vara den största på marknaden ( som jag även tror att sufletten är) – verkligen kanon bra!
Längtar såå tills jag har en liten älskling att köra runt på i den…

2 thoughts on “Brio Smile!

Kommentera

