vatten vatten bara vanligt vatten

Då har köksrenoveringen börjat ” på riktigt” här hemma. Kl 8 var det dags.
Köket är helt utrivet och ligger numera på altanen… Vattnet är avstängt. Inte bara i köket-utan även badrum. Intressant..
Man märker hur van man är med rinnande vatten, kunna spola i toaletten..osv.
Tuur att jag började jobba kl 14.. 😉 När jag kommer hem efter jobbet så är det sagt att vattnet ska vara påsatt igen.. hoppas det stämmer 🙂

Dom skojade med mig innan jag gick..sa att jag skulle gå upp och höra med grannen om jag kunde låna hennes badrum under ngn vecka.. haha. Jag höll på att smälla av.

To be continiued……

Kommentera

