kontrollfreak kanske

Har så svårt att låta bli att förbereda saker. Förbereder allt jämnt..i stort sett.

När det gäller vårat kommande barn så är det såklart inget undantag. Sålänge jag håller mig till att inte känna mig stressad.. jag menar..- hallå- det är ju nästan halva tiden kvar! Men det är inte så lätt.

Kollar annonser/ tester på produkter/ jämför priser..u name it. V a r j e dag,typ.

Barnvagn har vi bestämt vilken vi ska ha iaf 🙂 – Brio Smile! Nu återstår beslutet att bestämma oss för om vi ska våga köpa sittdelen på annons, eller om vi ska go safe och köpa en fabriksny. Blir ju en del skillnad i pris…Men man mister ju garantin.. ( som iof ändå bara är på 6 månader) Hmm svårt val!

Ett skötbord, och en påse spädbarnskläder har jag fyndat på annons. Små bodys, byxor, tröjor och mössor.. Så fint!
Känns så otroligt onödigt att köpa allt sprillans nytt- när man faktiskt kan hitta riktigt bra grejor på annons. Det är ju trots allt en hel del som måste skaffas inför barnets ankomst 🙂

Bebis i magen sprattlar på ❤ Längtar efter dig!

4 thoughts on “kontrollfreak kanske

  1. Va mysigt att ni med ska ha i Jabuari! Vilket datum är du beräknad till? Jag är precis likadan med bebis prylar nu. Tittar vad som finns, Jämför och blir helt förvirrad ibland av vad mycke grejer det finns! Men kul är det 🙂

Kommentera

