EnergiboOst-dag

Började dagen med lite träning på gymmet. När jag kommer ut på parkeringen ringer en man som skulle leverera en köksskiva hem till mig och undrar om jag är hemma.. Oopps.
Då fick jag lägga på ett kol. Men allt löste sig, han behövde bara vänta ngn minut 😉
Köksrenoveringen är i full gång här hemma, och jag ser verkligen fram emot när det är klart! Kommer bli grymt tror jag! Ska hursomhelst bli skönt att inte bo i ngt som liknar en byggarbetsplats 🙂

Vid lunch vart det det en promenix till ett café där jag träffade syster och systerdottern. Var länge sen, så det var kul att se dom!Hon tyckte jag hade växt.. 🙂 ( magen allså)

När jag väl kom hem från den promenaden så sinade mina krafter och det var tvunget att bli en powernap på ngn timme 🙂

Nu på kvällskvisten blev det en proemand på 1,5 timme. Känns bra! Jag brukar passa på att röra mig lite extra de dagar energin är på topp! Nu ska jag strax iväg å palla äpplen 😉

Imorgon är det dax att jobba igen! det jobbet jag ska till har jag inte varit på sedan i våras, så det ska bli lite spännande å se hur allt är där nuförtiden!
Ska jobba hel-dagar, 6 dagar i rad.
Sen nästa vecka börjar skolan!

Kommentera

