gym + fynd

Då var första gym-passet avklarat på ..alldeles för länge! Nu jäklar ska jag kommaigång med träningen igen. Mår ju så mkt bättre då!
Idag vart det 50 min kondition/ fettförbränning.
Sen lite senare på dagen fick det bli en p-walk på ca 45.
Fyndade 3 par mammabyxor idag också..kontaktade en tjej som lagt ut en annons. Känns så onödigt att köpa allt sprillans nytt när man bara ska använda det en kort stund. Eftersom jag inte får på mig några av mina vanliga byxor så kändes det som att det var på tiden att investera i några nya 🙂

Kommentera

