Födelsedagsfirande i förtid

Ikväll kom jag hem till dukat bord efter mitt jobbpass! Eftersom jag fyller år imorgon ( och ska vara på jobbet 12 timmar) så firade sambon mig ikväll istället!
Oxfilè, bakad potatis, sparris, sallad och till efterrätt rabarber-och jordgubbspaj med vaniljvisp. Behöver jag säga att jag är mätt 😉 ?
På bordet låg även en present 🙂

Min bästa hade ordnat så fint!

Ser fram emot att veckan som kommer är lite lugnare än hur de senaste veckorna har varit. Behövs känner jag..Ska bara jobba 3 dagar!

2 thoughts on “Födelsedagsfirande i förtid

  1. Nämen grattis i efterskott! 🙂
    Har varit rätt off i sommar och helt missat att du fyllt är ju… Låter att du hade ett mysigt fira de trots att det blev en dag innan! 🙂

Kommentera

