just another Lördag

Igår kväll var det dags för en av våra favvorätter här hemma – Fajitas! 🙂 Jag brukar göra egen sås på kvarg och chilisås till.
Riktigt gott! Annars var kvällen lugn. Mina ögonlock var blytunga redan vid 22…

I morse provade jag Bodypump för 1a gången! Inte riktgt min grej, men kul att ha testat.
Sen gav vi oss ut på stan. Köpte brandvarnare. Jag var nämligen på en dagskurs i brandövningar i går..och kände direkt att det inte är Ok att inte ens ha en brandvarnare hemmma i lgh..Så nu sitter dom på plats! 🙂
Glasspaus i solen vart det, innan vi for vidare och köpte blommor till att pynta altanen med! Nu håller mannen på att planterna för fullt där ute 🙂
Ikväll blir det grillning hos familjen!

Kommentera

