metallsvenskan, langos, trötthet och myror.

Förra helgen var det Metallsvenskan i Örebro som gällde! Var extra kul eftersom min sambo och bandet han spelar i `Leech` öppnade upp eventet med sin spelning på fredagen.
Bandet fick bra kritik! 🙂 Leech

Provade något som jag aldrig provat förut..nämligen Langos. OOo my God- det var ju helt galet gott!!langos

Veckan som har gått har varit rätt lugn, jag unnar mig att chilla lite inför sommarjobbet som startar nästa vecka. Så jag ska bara jobba 12 timmar den här veckan faktiskt.. Är en period när jag är extremt trött, så det passar ju bra att lata sig lite..
Var hod tandläkaren häromdagen också, det gick mkt bättre än jag hade trott.
Hade för mig att det gjorde ont att ta bedövningen, men jag kände nada..- så det var ju skönt. Det enda som var lite jobbigt var att behöva ligga och gapa så j-kla länge med massa olika grejor i munnen. Fick ju typ kramp i käkarna.

Idag vaknade jag kl 15, efter att uppenbarligen ha somnat om… herreguud. Men nu sitter jag här och känner mig trött igen, så jag lyckas säkert somna ikväll iaf.. 🙂

Btw så såg jag idag att vi har fått myrinvasion igen! GAh! Sist var det köket, nu verkar det vara mest i vardagsrummet. Envisa jäklar..

Kommentera

