Examen

Imorgon är det dags för examen för mig och min klass som läst till ” Humanistisk Behandlingspedagog”!
Utbildningen har varit 4 terminer, och inneburit stora personliga utvecklingar för många av oss! Utbildningen har haft stort fokus på självmedvetenhet, och att vi lär oss vilka vi är i samspel med andra.
Varje dag har vi börjat med morgonrundan där var och en i klassen fått sin tid att säga vad man nu känner för att dela med sig. Det har ofta blivit mycket känslor, och djupa samtal kring sitt mående och vart man är i livet.
Vi vet väldigt mycket om varandra som kanske inte ens familjemedlemmarna i vissa fall vet om.

Jag känner mig hursomhelst redo att ta steget vidare, och ser fram emot att få mitt diplom och kunna se en fortsättning. 🙂
Ser även fram emot smörgåstårtan som jag vet att det ska bjudas på! Mums! 🙂

På kvällen har jag fått order av sambon att inte vara för mätt, plus att inte boka in ngt…Älskar överraskningar 🙂

Kommentera

