marknadsföring- löksoppa- Svenska tatueringsmässan

Skolan idag bjöd på några fler punkter att lägga till på min lista över vad klasskamraterna ser som mina styrkor/ utvecklingsmöjligheter. Spännande att höra allas presentationer ( marknadsföring) av sig själva imorgon!

Annars så sitter jag här nu och käkar löksoppa
löksoppa ( recept finns under kategori: mat ) , och tänker på att jag ser fram emot Lördag 🙂
Då ska jag nämligen på en tatueringsmässa i Norrköping: Svenska Tatueringsmässan.
Den här gången åker jag bara över dagen, annars om det är lite längre sträckor, eller nån stad jag vill lära känna bättre, så brukar vi passa på att ta in på hotell och ta oss en liten weekend för att kolla runt lite.
På mässan ska jag självklar inte bara gå runt å spana.. 😉 Jag ska tatuera mig! Yääy! Och denna gång är det av en artist som jag inte blivit tatuerad av förut.
En text blir det, och den ska självklart göras utav Emil Bumbi Pettersson, som jobbar på Porky Royale Tattoo 🙂
Ser fram emot det!

Kommentera

