Underbara vårdag!

13-04-13

Jag som tänkte börja morgonen med en joggingtur ändrade mig och slet fram skidorna istället!

Nääe, det gjorde jag inte! Jag drog kudden över huvudet och suckade över det här j–kla vädret! Man blir ju deppig alltså 😛 Jag som har börjat bära undan vinterkläder och skor till förrådet!

Så här skriver tidningen ( där jag lånat bilden ifrån oxå)
Polisen i morse: ”Ge er inte ut på vägarna om ni inte måste
Snön föll över länet och väglaget var minst sagt besvärligt på lördagens förmiddag.
– Den som inte absolut behöver ska nog hålla sig borta från vägarna i dag, säger vakthavande befäl Anders Wallin.
Snödjupet var mellan fem och tio centimeter.
Det verkar som om de har ställt in plogbilarna för året. Det i kombination med att många har bytt till sommardäck är olycklig, säger Wallin.

Well.. jag passar på att pyssla lite på hemmaplan idag, tvätt, städ, laga löksoppa ( recept finns under kategorin ” Lunch/ middag” ) ,plugga.. Kaanske blir en promenad senare i slasket..

.

Kommentera

