Revitalash – ögonfransserum

ögonfransserum
Nu kommer då varningarna kring ögonfransserum. Kunde man väl ha anat…….
man ska inte gå på sånna här hokus-pokus produkter! Det var sista gången jag gjorde`T.
Aftonbladet
en blogg
Expressen

Köpte faktiskt Revitalash i höstas, innan all denna info om hur skadligt det är fanns… revitalash

Använde det bara i kanske två veckor.
Varför? För att jag blev lite röd vid franskanten, lite svullen, och känslig. När jag började känna det så förstog jag att det inte kan vara så positivt.
Fransarna blev lite längre under tiden jag använde serumet, men när jag slutade med det så tycker jag faktiskt att jag kan ana att dom är kortare och i sämre skick nu än vad dom var innan.

Bortkastade pengar. Och en erfarenhet rikare.

Kommentera

