sömn, ylande hund och teknikfreak ;)

oj..vad nöjd jag är!Förutom att jag vaknade lite onödigt tidigt av en ylande/ gråtande hund i grannlägenheten, så har jag sovit bra inatt!
Äntligen!! Har ju inte sovit många timmar alls de sista 3 nätterna..så nu var det dags 🙂 Kroppen (och knoppen!) behövde verkligen detta…

Pga lite halvkrasslighet så har jag tagit det väldigt lugnt med träning senaste veckan. Men nu ligger jag här i sängen och känner att jag nog är redo! 🙂 Så snart åker löpardojorna på för en liten runda, sen hem till frukost.Miami Starbucks

Jag ligger verkligen efter när det gäller all form av elektronik tror jag..haha. telefoner, datorer, allt sånt. Jag är inte känd för att vara den som har det senaste först om man säger så…;) Jag har helt enkelt inget intresse.
Nu vet jag ( tro det eller ej 😉 ) att dom här brödrostarbrödrost med radiointe är nya på marknaden – men jag tycker dom är så söta 🙂 Nästan så att jag vill ha en fast att jag aldrig äter bröd 😉

Nä nu ska jag hoppa upp ur säng, och ut i ..minus4!?..dear lord. vart är våren?

Kommentera

