jogg-shop-prom. Lovely day!

Ledig dag!
Efter joggingtur, dusch och frukost så åkte jag iväg för att panta en sopsäck full med burkar. Den har stått i förrådet och tagit massa plats alldeles för länge…
Så skönt att få undan.

Men jag ska erkänna att jag inte bara åkte ut för att panta 😉 haha. Idag var en sån där dag när jag vaknade och bara kände att jag ville shoppa. Nånting. vad som helst. Typ nu.Orlando Miami 2012 114
haha.. det händer inte ofta. Oftast blir jag nöjd bara av att åka till mataffären och fylla på i kyl och skafferi. Gillar att gå och läsa på förpackningar, jämföra produkter, tänka ut recept etc, etc. Så här hemma är det jag som åker och handlar själv, sambon är inte lika road av mitt intresse nämligen 😉

Hursomheslt så slutade dagens bravader med att jag lyckades hitta lite ” bra att ha grejor” , efter intensivt letande efter något jag inte visste att jag behövde 🙂

Ett perfekt ” sorterings-kärl” till skräp! Istället för att ha pappers-påsar på golvet som vi har haft hittills 🙂 Vilket klipp dessutom, kostade typ nada.
Solpuder/ rouge – täckstift – från Lumene.
Hårspänne! Konservöppnare.
2 svarta små ugnsformar fick det bli, såå söta, och användbara! Den ena kom till användning direkt.
Lax, selleri, keso. In i ugn 15 minuter 200 C! ( recept finns under katergori ”mat”-lunch)

Nu ska jag ut i solen på en p- walk!

3 thoughts on “jogg-shop-prom. Lovely day!

Kommentera

