high five och sömnproblem.

Fick ett ”High five” av min handledare idag när han läst examensarbetet.. Känns ju helt ok 😉 sen får man ju se hur det går på opponeringen i början på nästa vecka.High Five Business people Spännande! Såå skönt att vi äntligen är i mål 🙂
mål

För övrigt idag så är jag inte så alert direkt…Har bara sovit några timmar per natt nu dom senaste 3 nätterna. katt
INte kul alls. Dålig sömn under lång tid sätter verkligen sina spår. Känner mig trött, eländig och humöret..hmm..det ska vi inte ens nämmna 😛

Nu har det nyss blivit en tallrik löksoppa, med en klick kesella. Mm. – gott! ( recept finns under kategorin ”Lunch/middag”.)löksoppa

Bilden på high five hittade jag här.
Just ja..en sak till.Förra veckan fick jag reda på att jag är återbetalningsskyldig till CSN. Och idag fick jag besked att jag ska betala tillbaka på skatten oxå… Jippiiee

2 thoughts on “high five och sömnproblem.

Kommentera

