ilandsprob+ cykling vs gå.

Vi håller på och filar på sista bitarna nu i vårt examensarbete jag och en klasskompis. Så jäkla skönt att vi börjat känna oss nöjda! 🙂
Det ska nämligen vara klart och inlämnat på fredag!
Vi har hållt på med det under några veckor.

Idag ringde en arbetsgivare och frågade om jag fortfarande var intresserad av ett jobb jag sökt.. Ååå..klart jag är..- men jag har ju redan fått ett sommarjobb! Blir så kluven.
Jag är rikigt nöjd med sommarjobbet som jag har tackat ja till, men samtidgt blir jag jääätte nyfiken på hur jag hade trivts på det här andra stället.. Tänk om det hade vart en bättre merit/ hade trivts bättre där..osv.. men men. Ett ilandsprob. I know.. Ibland önskade man att man kunde vara på två ställen samtidigt!

Sen jag tog fram cyklen för säsongen så märkte jag att CRAP vad man använder andra typer av muskler i benen när man cyklar än när man går. Jag kände av i benen minsta lilla bit på cyklen… och promenera det kan jag göra ca 2 mil om dagen utan att känna minsta lilla.cykel

Så sen dess så använder jag cykeln rätt så ofta istället för att gå. När jag ska till skola, och upp på stan, handla osv.
Måste ju få in vanan igen, så jag orkar köra sånna där härliga cykelturer på några mil i sommar!

Btw..nu måste jag cykla upp på stan, för att ta en promenad. Hur konstigt det än låter 😉

Kommentera

