recover day…mm. eller inte.

systerdotter
jag skrev imorse att jag skulle ta en lugn dag idag eftersom jag inte känner mig helt 100 % kry.
men sitter här nu och inser att jag har förbannat svårt att just
ta det lugnt.

På förmiddagen fick jag cykla i ilfart upp på stan för att hinna komma i tid till BVC- träffen… sen cyklade jag hem i ilfart igen för att passa en tid.

Sen cyklade jag upp på stan igen för att ta en promenad med syster. Sen jobbade jag en timme, sen cyklade hem igen.
Gjorde 2 ”bananpajer” nu på kvällen, och medans dom var i ugnen så städade jag kylen..

Så här ser en vanlig ”lugn” dag ut för mig.
Halsen gör ont, och det värker i kroppen. Klart slut.
Btw – köpte ett gäng avokado häromdagen som ligger å mognar till sig på fönsterbrädan. Älskar avokado 🙂avokado 001

Kommentera

