1a BVC – besöket

magar500

Natten till idag var inget vidare.. kunde inte sova alls. Och det gjorde inte det bästa för min krasslighet känner jag. Hade tänkt att ta en liten joggingtur nu på morgonen, men får ta och skippa det med den här bristen på energi. Risken är ju att jag bara blir sämre.
Så blir ännu en dag, med att ta det liite lugnare än vanligt. Gahh…

Idag ska jag till BVC..men det är inte för mig egen del. Jag ska bara hänga med som sällskap. systerdotter

Jag har alltid varit väldigt barnkär..men min önskan att skaffa en egen liten har inte infunnit sig än. Är faktiskt osäker på om jag nånsin kommer att vilja ha barn. Men bara tanken av det gör ju att jag känner mig lite weird… det är ju verkligen att gå emot samhällets normer, och det som ses är en självklarhet för typ Alla.
Även om jag går emot samhällets normer så är jag ändå nöjd över att jag lyssnar till min egen känsla, och inte låter mig styras av vad som förväntas av en…
Kanske kommer ta hand om/ jobba med barn / unga i mitt yrkesliv på något sätt framöver.. och på det sättet känna att jag hjälper barn/ unga som redan finns. Finns ju så otroligt många barn därute som inte behandlas bra…

Nu ska jag hoppa ur sängen för att äta ett av de målen jag gillar mest.. Frukost 🙂

Kommentera

