att ”bara vara”.. just another day

frulle lunch 003
Några timmar sen frullen intogs, så nu är det dags för lunch! Magen påminde mig genom lite knorrande att det var behövligt 🙂
Min favoritfrukost fick det bli idag med, har ju käkat den sen jag 1a dagen jag provade den för nån vecka sen 🙂 Så sjukt gott. Bananpannkaka, idag med smak av kanel. Till det fick det bli hallon och keso.
Lunch blir löksoppa!
frulle lunch 004

Blir så fokuserad ibland på vad jag pysslar med att jag liksom glömmer bort allt annat. Idag har all min fokus hittils legat på att sitta och kolla igenom massa skolarbeten jag har liggandes på datorn, och på massa lösa papper.Kom på att jag kan dela av mig av en del här på bloggen, som kan vara av intresse. Så det är sånt jag har suttit och spanat efter 🙂

Har gjort massor av skolarbeten och uppgifter som bara ligger och skräpar i datorn, känns bra att skumma igenom och återuppväcka lite glömda kunskaper 😛

Får lite dåligt samvete av att sitta inne när det är så strålande väder, men är bra för mig att öva mig på att bara chilla å inte känna att jag måste vara på språng jämt. Så nu sitter jag här och övar på det 😉

Kommentera

