ovan cykelrumpa.. aj.

1:a april. Det hade jag inte lagt på minnet..däremot min sambo. Han lurade mig BIG TIME i morse. Haha..Jag var nära att ringa polis och allt möjligt innan han berättade att han lurades. 🙂

Idag vart det säsongens första cykeltur. Det märktes att man inte hade suttit på den på ett tag. Men nästan 3 mil vart det iaf 🙂 cykel

Som mellanmål/ kvällsmat vart det avokado, kassler, sallad, och en röra gjord på ägg, keso och rödlök. Väldigt gott!avokado 001

Senare ikväll ska vi slå till på våfflor, milda visp, och hallon och blåbär 🙂 Bättre med bär än sylt som mest består av socker och typ inga bär 😛 Det var nog år sen jag åt våfflor faktiskt!milda vispvåfflor garant

Kommentera

