handsprit i armhålan

Handsprit i armhålan. . lyckades jag få idag. och det var Inte planerat.. haha.

Sträckte mig efter en grej på ett skrivbord – medans jag tittade åt ett annat håll. På bordet stog det en pumpflaska med handsprit.. yepp.. ni hajar.. Tog ett tag innan jag fattade vad det var som kändes så svalt under armen…

handsprit

Nu på kvällen förberedde jag en sallad inför imorgon – eftersom det är en fullspäckad dag med skola och jobb som väntar..så jag kommer inte ha tid att stå nån längre stund i köket då.
Salladen består av gurka, körsbärstomat, rödlök, vitkål, avokado, keso och en vinägrett gjord på vitvinsvinäger, olja, citron, svarpeppar, vitlök, salt, salladskrydda. Blanda allt – och MUMS så har du en grym sallad 🙂

Kommentera

