just another day

Idag har det fixat och donats med examensarbete, städ, tvätt, och en långpromenad!

Har även hunnit få besked som gör att jag vet hur jag ska tillbringa sommaren 2013 🙂 Riktigt nice!!

Imorgon är jag ledig! Det känns skönt faktiskt, särskilt iomed att jag jobbar på Lördag!  Imorrn ska sambon i väg å gadda sig hos Henry på Big Slick i Örebro. Spännande att se vad han kommmer hem med för mästerverk 🙂

Ser fram emot både Söndag och Måndag btw.. för då ska jag träffa människor i mitt liv som jag träffar alldeles för sällan..

4 thoughts on “just another day

Kommentera

