TattooMeltdown-Jacob Pedersen-nygaddad!

Då har man en ny älskling på benet :)!!
Tattoo meltdown Jacob Pedersen
Den tog ca 6 timmar, och jag måste erkänna att jag är rätt stolt över att det var på en sittning den gjordes! 😉 Min längsta sittning sofar!
Och jag kan meddela att vaden var inte det skönaste stället att gadda… shit vad jobbigt det var tidvis. Särskilt i knävecket, hälsenan, och på sidorna av vaden.

Den gjordes på mässan i trollhättan!
Artisten var självklart Jacob Pedersen 🙂
Det är ju han som stått för de övriga mästerverken på mina ben också 🙂
Han använde sig utav denna maskin, vilket var prima! Helt tyst är den!Mer info här..

Jäklar vilken bra mässa det var! Bra artister på plats, och så skön stämning! Vart fotad av alla möjliga, och nån intervju som jag inte vet vart den hamnar..men några bilder var för Z tattoo magazine vet jag iallafall 😛
Medans jag låg och plågades gick killen runt å knäppte lite foton 🙂


”Best of Meltdown” gick till Peppe på LeftHand Tattoo! Här är vinnaren : IMG_9574
Peppe LeftHand Tattoo Bilden på Peppe med sin vinst hittade jag här 🙂

Hotellet vi bodde på var verkligen kanon fint! Och det var så skönt att det låg några meter från mässan oxå ( krypavstånd 😉 )
Trollhättan Dagstidning.
Vimmelbilder från mässan. ( ej tagna av mig)

6 thoughts on “TattooMeltdown-Jacob Pedersen-nygaddad!

  1. Så läcker! 🙂 Kan tro att det inte var riktigt skönt vid knävecket och hälsenan.
    Jag är riktigt sugen på att göra något av min hemska jag har på överarmen. Men vi får se.

    • Tack ! ja.. de var riktigt jobbigt på vissa ställen, men gick smidigt ändå.. timmarna flöt på liksom.. 🙂 Om du inte trivs med det du har tycker jag absolut du ska gö nåe åt saken 🙂

  2. Riktigt sjysta tatueringar du hade och starkt att klara 6 timmar, jag hade också en maratonsittning. Bra bilder, är det ok om jag lånar bilden på mig med Peppes jobb? Jag tänkte lägga in den på min blogg och jag skriver såklart att den är lånad från dig och länkar tillbaka.

Kommentera

