Tornado!

Är inne i ett av mina typiska "allt -eller-inget" moment just nu! 😉
dom kommer när man minst anar det 😉
Vaknade – hoppade upp till tvättstugan slängde i tvätt. Är nu strax uppe i 4:e maskinen.
När jag kommer in i hallen hinner jag knappt ta av mig skorna innan jag är igång med storstäd av badrum..
Sen vart det vardagsrum med lister å hela fadderullan..
Nu har precis ugnen, köksluckorna och diskbänken fått sig en omgång.
Älskar svinto btw! 😛
Flyger grejor högt å lågt 😉städar
Just ja- färgar ögonbrynen också 🙂
depend ögonbrynsfärg

Sambon sitter och spanar in lägenheter i New York under tiden.. vi funderar på att hyra en där när vi ska dit en vecka i sommmar 🙂
new york
Bilden hittade jag här.

Ikväll blir det hemmagjord pizza 🙂 Yäy! Det var verkligen aslänge sen sist! Recept läggs upp se`n!

3 thoughts on “Tornado!

      • Jag hoppas på det! Eller att jag lär mig att inte bli så ledsen och arg när jag inte klarar av det längre. Sen har du en poäng i det du säger. Allt måste ju inte ske NU, NU, NU!
        Önskar dig/er en fin kväll!

Kommentera

