klippa, stan, krogen

Nu på morgonen ska jag klippa min sambo. Bakåt i tiden har han alltid varit rakad, men nu på senaste året ( sen jag kom in i bilden 😉 )så har han allt en rätt så rejäl kaluffs att hålla efter 😛 så han ska vá glad att han har en ”frisör” här hemma 😉 det växer verkligen sjukt fort!
Få i sig lite frukost också,


sen upp på stan en sväng!
Jag ska på en förfest ikväll där man ska ha ha med sig 2 presenter inom temat sex. Så det är mitt mission på stan idag 🙂

Kikar nog in på ” Underbar” för att se vad de har att erbjuda.

Så kvällen kommer bestå av drinkar och ” förfest-lekar” med ett gäng sköna tjejer! Me like!
Sen ska resten av gänget vidare ut på ngn krog. Men själv tar jag mig till Plektrum för att kolla in Marble Halls och trummisen där i… Det är nämligen han som jag strax ska klippa 😉
Innan dess är min tanke att hämta upp min lilla syster, hon behöver komma ut lite! Hennes senaste tid har ju mest bestått av blöjbyten och amning.. så lite miljöombyte för en kväll kan nog inte skada tänker ja.. 🙂

Kommentera

