Tatueringsmässa

På den här tatueringsbloggen (som man kanske kan kalla det) 😛 så kommer jag att skriva om mässor och lägga ut foton från dom osv..

Funderar på om jag ska boka in mig hos nån artist till mässan 26-28 april i Norrköping.. HMmm. Det känns lockande!
Kolla in mässans hemsida här!
Snart dax! 🙂
1-2 mars är det dags att ta sig iväg på en mässa igen 🙂 Tattoo Meltdown Denna gång bär det av till Trollhättan.
En av dagarna sitter jag under nålen hos ”Ink Master Sverige” Jacob Pedersen ( för 3:e gången ) ! Ser fram emot det!

Förra mässan jag var på var Goth Ink Fest. Det var nice att det låg inne på Lisebergsområdet, 2 flugor i en smäll liksom 😉
Killen min vann ” Best of friday” med sin arm som hade gjorts av Henry på Big Slick Tattoo i Örebro.

Big Slick Tattoo
Den kom även 3:a i ” ”best realistic”.
Så himla kul!

goth ink 2012 055

Några månader senare vann han ” Best of show” i Karlstad på Tattoofest Värmland.
best of show
Artist även då var Henry från Big Slick Tattoo Örebro!

Jag var också uppe på scen och tävlade med gadden jag gjorde, men hamande tyvärr inte på ngn prispall 😛tattoo lår Lår tatuering


Min artist var ” Ink Master” Jacob Pedersen från Crooked Moon .

Är perfekt att både jag och killen är intresserade av att sätta färg på våra kroppar 🙂 Mässa + bokat hotell och spana in Sveriges städer är inga fel 🙂 Det är lite av ” våran grej”. Sen om man har en bokad tattoo tid på mässorna så är det ju ännu bättre 🙂
Sist när vi var på Goth Ink så låg killen under nålen ena dagen, medans jag strosade runt.. Nästa dag var det min tur att ligga under nålen.. så då var det hans tur att strosa 🙂

Kommentera

