Shopping

Idag var jag ute och handlade lite .. vi kan kalla det ” Alla hjärtans dag presenter til mig själv” 😉 Så känns det lite mer Ok. Vem är inte värd det liksom? 😉
Meningen var ju att jag bara skulle hänga med min syster som sällskap när hon shoppade. Men som vanligt så är det jag som kommer hem med flest påsar 😛
Fast idag hade jag bråttom hem pga ett läkarbesök, så jag hann inte med att ” go nuts” så mkt som jag velat. Finns så mkt härligt nytt vårfint nu ute i butikerna!
Blev ett denim plagg från Bik Bok, 2 ”toppar” från Bik Bok. ( snarare BH:ar) en foundation från Maybelline, och ett nagellack från IsaDora.

Kommentera

