I hemmet!

Gillar att fixa och dona i lägenheten.. om jag köper exempelvis en ny skål så kan det ta ett braaa tag innan jag hittat det perfekta stället den ska stå på.. 🙂 och ganska ofta blir det så att jag gör om färgteman osv, för minsta nya lilla pryl.. 🙂 Häromdagen fick jag för mig att jag vill ha grått tema i köket.

Nya gardiner, bordtabletter , konstväxt och glasunderlägg fick det bli! 🙂


Gardiner och ugglor är från Åhlens.
Glasunderläggen och konstväxten är från Entrè i Örebro.
Dom små ugglorna som jag redan hade sedan tidigare fick en självklar plats på fönsterkarmen. Ugglor.. me like! Har ju tom. 2 stycken på armen.. 🙂

En gammal favvo i mitt hem är denna från Mio. Varje ”arm” på lampan går att justera hur man vill.
207130-spider

Kommentera

