Hud & Kroppsvård

Att ta hand om sin hy och försöka ge den bästa förutsättningar för att må bra är en bra grej 🙂

Här kommer lite tips på vad jag använder. Mitt motto är att det behöver inte vara dyrast för att vara bäst! Många ggr får man betala för själva förpackningen och märket.. och det är inte min grej. Jag nöjer mig med om innehållet gör vad det utlovar 🙂

Rengöring och Nattkräm använder jag från L 300`s serie just nu. Funkar riktigt bra för en torr och vintersliten hy som min 🙂 Nattkrämen har en krämig härlig konsistens, och får huden len. Rengöringen i mousse-form känns fräsch tycker jag!
Båda är oparfymerade!

Dagkräm använder jag just nu från apotekets egen serie ACO.
Aco-face-dagcreme-oparf-stor

Läpparna klarar sig inte utan denna lilla goding!! 🙂 Har en i varje väska typ.. Jag tycker detta håller sig bättre än ngt annat jag har provat på marknaden. Prisvärt!
Försvarets hudsalva.
hudsalva_122478662

I duschen använder jag just nu LUX soothe shower therapy, med doft av vanilj. Så god doft! Och ren blir jag mä 😉

15778

Ibland åker peelingen fram också! 🙂 Då blir man len och den luktar lovely! Body Butter`n går i samma doft!
satsuma-body-polish
Satsuma-Butter

Kommentera

